Isnin, 24 Januari 2011

BRACES!!!!!!!!!!!!!!!!1

Mulai esok gigi aku akan bertatah dengan butiran bintang yang berkedipan
Braces atau pendakap gigi dipakai pada gigi yang telah ronggak seperti aku.
Itulah mak suruh jaga gigi tapi tak mahu dengar dan inilah akibatnya

muka pasrah?


Nak pasang besi tu pun kena tunggu lama (klinik kerajaan kata kan) .Macam-macam prosedur dia sampai nurse kat klinik tu pun dah bosan tengok aku
Nasib baik gigi aku ade ruang sikit kalau tak mesti dah kena cabut 4 batang gigi aku.
Pada sesiapa belum pernah tengok braces sila-silakan tengok kat bawah tu *yang ade gigi tu

yang ini pulak braces yang ada kat gigi orang

macam UGLY BETTY pun ade jugak!
Harap-harap esok braces tak sakit lah seperti orang lain kata  T_T"

Selasa, 11 Januari 2011

ANUGERAH JUARA LAGU 25

  Pasti korang sume dah tahu siapa juara anugerah juara lagu yang ke25 kan. Walaupun tidak disangka-sangka menang tapi aku ucapkan congratlah kepada Ana Raffali. Persembahan pembukaan dan penutup pada malam tu memang menyedarkan aku bahawa lagu dulu lagi best dari sekarang (biar betul aku cakap ni)

penuh dengan perasaan

kesian orang yang angkat siti tu
persembahan pertama diserikan dengan persembahan mantap dari Yuna yang seharusnya menang Anugerah Juara Lagu 25 ini .Aku merupakan peminat setia Shahir tapi disebabkan Nasha Aziz ,hancur harapan aku untuk Shahir memenangi anugerah pada malam itu.Tidak lupa juga kepada Faizal Tahir yang sentiasa memberi gimik kepada persembahannya.Hafiz punya persembahan lagi mengejutkan dan vokalnya memang superb.


YUNA THE BEST

Bolot sampai tiga sekali

Faizal yang penuh dengan dramanya




















Anugerah tahun ini memang banyak artis yang tukar baju semasa persembahankan seperti Ana Raffali dan Hafiz

.